כתובת: ת.ד. 43017, ירושלים 9143001
טל. 02-5366887, פקס. 02-5366778
מייל: migzar-7@migzar-7.co.il

המטרה: עמותה בצמיחה מתמדת

 

האמצעים:

צמיחה מתמדת של עמותה היא תוצאה של פעולות רבות בתחום פעילות העמותה, ניהול העמותה וניהול הכספים של העמותה אשר חייבות כשלעצמן להימצא במגמת עליה רצופה:

הגדלת הכנסות

שליטה בהוצאות

 

הבעיות:

  • כמות ההכנסות המגיעות מתרומות ומקורות עצמיים אינה מספיקה לפעילות ולהשגת יעדי העמותה.
  • העמותה צוברת גרעונות במקום עודפים לצורך פיתוח פרוייקטים מיוחדים.
  • קיימת בעיית צריכת אשראי בכמות הולכת וגדלה וללא פתרון הנראה באופק.

הפתרון:

משרדינו פיתח מתודולוגית ניהול פיננסי שיטתית אשר מכילה כלי אבחון מדויקים ומבוססת על הפרמטרים הנכונים הקשורים לכספים.

כמו כן היא הופכת את תחום ניהול הכספים למדעי ובעל יכולת חיזוי תוצאות.

התוצאה אותה אנו משיגים באמצעות היישום של שיטה זו הינו גידול מתמיד במחזור ההכנסות ובעודפים וכתולדה גידול מתמיד בקופת המזומנים הנזילה של העמותה.

כלי הניהול הפיננסי שלנו:

לוח מדדים:

הכנסות העמותה יכולות להגיע מגורמים שונים:

  • תמיכות ממשרדי ממשלה
  • קרנות
  • תורמים פרטיים
  • גיוס המונים
  • פעילות עסקית
  • מתן שירותים

באמצעות לוח מדדים פיננסי שמשרדינו פיתח ניתן לפקח, להאיץ ואף לאתר חסמים ברצף הפעולות המדויק והנכון של הפעילות השיווקית אשר תביא לצמיחה בהכנסות.

תקציב מול ביצוע (הדבר האמיתי):

  באמצעות תכנון קפדני המבוסס על יחסים פרופורציונליים בין סעיפי ההוצאות של העסק, נבנה תקציב מותאם למציאות וליכולות בפועל של הארגון.

  תכנון זה הופך למציאות בזכות מערכת אישורי הוצאות קפדנית שפיתחנו, אשר אנו מיישמים עבור הלקוח כController של הארגון.

  כאשר כל הוצאה עוברת בקרת אישורים קפדנית בהתאם לסעיפי התקציב ומאושרת או נעצרת במקור.

 מערכת הקצאות חכמה:

  • על מנת שהארגון יוכל להתרחב ולצמוח מצד אחד ולשפר את כושר הפירעון וקופת המזומנים שלו מן הצד השני, ישנו צורך באיזון ובהקצאה מדויקת של המשאבים הפיננסיים שלו.
  • מערכת ההקצאות החכמה שלנו מכילה את כל הפרמטרים הנחוצים על מנת לשמור על איזון זה, וביניהם ניתן למצוא את סעיפי התפעול כגון: עלויות שכר, עלויות תפעול, פרסום, ניהול וכד'. במקביל לטיפול באשראי וכיסוי חובות תוך השקעה בפיתוח עתידי ובניית כרית מזומנים באופן מאוזן.

    רק כך יכול ארגון לצמוח תוך שמירה על כושר פירעון הולך וגובר

שלבי התהליך:

שלב ראשון: חקירה יסודית

בשלב הראשון אנו מבצעים חקירה יסודית אצל העמותה באמצעות מודל שפיתחנו אשר מנתחת את הנתונים ובאמצעותם מאותרים הגורמים האמיתיים לסיטואציות כספיות לא רצויות אצל העמותה.

שלב שני: תוכנית עבודה

בשלב השני, בהתבסס על הממצאים, נכתבת תכנית עבודה אשר מטפלת בשני מישורים:

.1הבעיות המידיות והתמודדות איתן, על מנת לאפשר את קיומו של החלק החשוב באמת:

.2הטמעה של כלי ניהול פיננסים אמיתיים ושיטות יעילות אשר מראש גורמות לעמותה להגביר את כושר הפירעון באופן יציב ומונעות סיטואציות כספיות.

*הערה: העיסוק בכיבוי שריפות ובפתרון בעיות כבסיס פעולה קבוע מגדיל את כמות הבעיות בטווח הארוך.

השלב הבא:

אנו נבצע עבורך חקירה פיננסית ודיאגנוזה מלאה, ונציע לך תוכנית עבודה אשר תשיג שיפור בפרמטרים הפיננסיים בעמותה ואת היעד של:

צמיחה מתמדת של העמותה

בברכה, צוות ניהול פיננסי